2009. június 24., szerda

Sziasztok!
20 km maradt meg a 800 km-bol. Nehez elhinnem nekem is, hogy holnap vege az utnak, beerek
a celba. Orulok is meg nem is ennek. Olyan jo erzes peldaul, mikor a kanadai ismerosok mar
messzirol mosolyognak, ha talalkozunk es valtunk egy par szot, vagy, ha nemetek hivnak, hogy
tartsak veluk. Az allandoan valtozo gyonyoru taj amin egy honapon keresztul mentem. Az az
erzes ami egesz ido alatt korul vett, leirhatatlan. Eletem meghatarozojava valt, orokre megmarad.
Karel, holnap Compostellaba erek , szerenem, ha talalkoznank, de semmi kezzel foghatot a katedralis kornyeken kivul nem tudok mondani. De ha talalkoznunk kell ugy is osszehozzak1

1 megjegyzés:

  1. Bocsi, en szurtam el. Az Acvarius Albergue az elso a varosban, a San Lazaro Hotellel szemben kell egy lepcson lemenni, es utana jobbra fordulni. Mi itt lepakoltunk, lezuhanyoztunk, amikor beerkeztunk, es csak utana mentunk a katedralishoz, meg a zarandok irodaba.
    Nem tudom mar helyrehozni, nem tudom azt sem, miben tudok Neked segiteni a tovabbiakban. En holnap reggel innen mar a repterre megyek, es nagyon szeretnek mar otthon lenni. Persze nagyon jo volt itt, minden nap, minden emelkedo, minden izzadsag es eso csepp. Nagyszeru dolog, hogy vannak ilyen spontan kozossegek, mostmar csak az eletbe kellene lekepezni. Valahogy most ugyanolyan uresseget erzek mint indulas elott, minden celomat elertem, a magam(ban/nak) feltett kerdesre megtalatam a valaszt.
    Ido kell ezt feldolgozni, de biztosan sokszor fogok ide visszavagyni. Eljutok-e meg? Ez sok dologtol fugg.
    Ha kerdesed van irj, szombat este tudok legkorabban valaszolni. Az biztos, hogy ha Finisterrebol visszajosz, itt meg zarandokkent fogadnak ebben az Albergueben, akkor is ha busszal jottel vissza. A felvideki barataim busszal mentek ki, ott aludtak egy ejszakat, majd visszajottek, es ujra Albergueban aludtak. Ezt en se tudtam, azert irom le Neked.

    ¡Buen Camino!

    VálaszTörlés