2009. június 27., szombat

Sziasztok!
Kulonos dolog a vilag vegen lenni, onnan tudom, hogy en ott vagyok! Gyonyoru hely. Finisterrerol valamikor regen azt tartottak, hogy ez a vilag vege, mint a varos neve is utal ra.
Ket napot toltok itt, egy panzioban mar voltam lent a tengerparton, homokos is sziklas hely.
Furodni nem nagyon lattam senkit, de en holnap egy tarsasagban ugyis megteszem, mert szerintem hasonloan hideg a vize, nit egy uszodaban otthon.
Holnap ugyanis kimegyunk a legszelso raszere a kornyeknek amirol azt tartjak, hogy a legszebb resz.
Mindenkinek nagyon koszonom , aki erdeklodott utannam az ut soran ,vagy aggodott ertem.
Nekem is nagyon sokat jelentett a visszajelzesetek!
Puszi mindenkinek!

6 megjegyzés:

  1. Szia Erzsike! Gratulálunk a sok száz kilaméteres úthoz a kitartásodhoz! Várunk haza és élménybeszámoloidat. Puzsi neked!

    Kati,Sanyi,Magdi

    VálaszTörlés
  2. Buen Camino itthonról!

    Ha időd engedi, menj át a falu másik oldalán lévő öbölhöz is.

    Jó hazatérést

    VálaszTörlés
  3. Szia Dzsinka!
    Gratulálunk ennek a szép teljesítménynek,örülünk neki hogy végigcsináltad épségben, ugy hogy a jó hangulatod is megmaradt.Mostmár pihenj egy kicsit, megérdemled, és gyere haza épségben.
    Ha gondolod nálunk megaludhadsz mielőtt hazaindulsz pestről.
    Puszi Misi-Koy

    VálaszTörlés
  4. Szia Erzsike! Nagyon örülök, hogy sikerült szerencsésen megjárnod ezt az utat. Nagy bátorságra és elszántságra vall. Pihend ki magad és várunk szeretettel haza!
    Üdv. és puszi! Sz. Ildi

    VálaszTörlés
  5. Szia Erzsi!

    Gratulálok! Nagyon várlak haza. Azért abban ne reménykedj, hogy itthon bármi is jobb lett. Még maradhatsz Spanyolországban, gondold meg. Ezt persze csak viccből írtam. Nagyon várom a találkozást veled.

    Puszillak: Magdi

    VálaszTörlés
  6. Szia!

    Sajnos, tegnap este nem tudtam elbúcsúzni tőled a reptéren. Így most ezúton kívánok neked minden jót, és remélem, egy következő alkalommal is találkozunk majd ott a Caminón. Merthogy részemről biztosan nem ez volt az utolsó út, már most nagyon- nagyon hív vissza....
    Kata

    VálaszTörlés