2009. június 17., szerda

Sziasztok!
Fantasztikus dolgok tortnnek velem, amit nehez leirni, azt csok at lehet ereezni. Ma peldaul egy
300m-nyi gyors emelkedesu hegyen 12 km-en mententem. Csak negyen valasztottuk ezt a le-
hetosseget. Ami elmondhatatlanul gyonyoru , hegyvonulatok egymas utan. atobbiek nem mertek vallalni, mert mar kivan a labuk.
A tersasag akikkel ossze szoktam jonni helyenkent este, mar egy hete gyakorolja kimondani
az egeszsegedre szot. Ma egy masik asztaltarsasagban poharkoszonteskent a Canadai kimondta,
es az ott ullo mgyarok ,akik amerikaban elnek ugyan ,de felekadt a szeme a szo hallatan . elmondtak atortenetet es kesobb osszehoztak bennunket , ami egy oromteli nagy beszelgetes kovetett. Egyebkent Erdelybol szarmaznak.
Igy telnek napjaim.

4 megjegyzés:

  1. Szia Erzsi!

    Örülök, amikor olvasom a híreidet, és persze annak is örülök, hogy ennyire jól érzed magad. Használd ki a jó dolgok minden pervét. Követem az utadat.
    Puszi:Magdi

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Mindent bele! Élőben szeretném hallani történeteidet! EDit

    VálaszTörlés
  3. Szia! Minden nap figyelemel várom ,a napi történeteket eseményeket. Nagyon bűszke vagyok rád! Sanyi is követi utadat.Puzsi:KATI

    VálaszTörlés
  4. ¿Hola magyar zarandok!

    Szerencses vagy, hogy vannak korulotted magyarul beszelok, en 23 napig nem talakloztam csak egyszer magyarokkal. Tegnap utolertek Csallokozi barataim, akikkel egyutt indultunk Pozsonybol, es egyutt ertunk be Santiagoba. Mai nap van a szuletesnapom, igy kettos unnep a mai.
    En holnap tovabb zarandokolok Finisterre fele, de zarandoktarsaim, csak busszal tudnak kimenni, mert hetfon repulnek mar haza.
    Nem tudom, hogy tudok-e meg jelentkezni, az elottem allo szakaszrol majd meg ma szerzek infokat. Allitolag Muxiaval egyutt negy nap, ez nekem belefer. Jovo pentek du. megy a repulo Barcelonaba.

    ¡Buen Camino!

    VálaszTörlés