2009. június 19., péntek

Sziasztok!
630 km mogottem, elottem 130 km.Triacestelaban vagyok. A mgas hegyekrol mostmar leereszkedtem,tul vagyok a 28.napon. Mostmar huszon kilometerek vannak hatra naponta. Most ettem egy pelegrino menut paelat,pisztrang szeru sult halat korettel, tortat es vororsbort.
Ugy gondoltan ma kimosataom a ruhaimat ma egy tarsammal egyutt
, egyebkent magam szoktam mosni minden nap kezzel.
Jol vagyok a labaimmal egyutt. jol erzem magam. kommunikacioval sincs semmi gondom.
Puszi mindenkinek!

1 megjegyzés:

  1. Gyonyoru helyen vagy, bizom benne, hogy Samos fele veszed reggel az iranyt. Gyonyoruen felemelo hely. A megerkezes nem az ut resze. Az ut maga a lenyeg. Igy en reggel ujra Utra kelek, es a napok ota megszokott 20 helyett 30 sot van szakasz, hogy 37 km-re kell valtanom. Nem tudom, hogyan fog sikerulni. Ahogy beersz Santiagoba, balra lefele egy lepcso vezet az Albergue Agvarius-hoz, 8 Euro. Mi itt becsekkoltunk, es utana indultunk Compostellaert, es varost nezni. Bejott, nem este hatizsakkal kellett szallast keresni (lattunk ilyeneket). Az Albergue normalis, van melegviz, mosogep, szarito, net, m kell meg?

    ¡Buen Camino!

    Par nap es Neked is lesz Compostellad, de a lenyeg belul van. Amit ateltel, amit vegiggondoltal, amit az emberekrol, a folyamatokrol ma gondolsz.

    VálaszTörlés