2009. május 18., hétfő

Egy társasági beszélgetésen hallottam másfél éve erről a zarándokútról (még a rúzst is az út mellett hagyják, hogy könnyebb legyen a hátizsák súlya). Tudat alatt már ekkor megfogant, hogy engem érdekel ez az út. Ezután folyamatosan már csak gyűltek az információk mem csak fizikai, hanem spirituális síkon is. Hosszadalmas felkészülés eredménye, hogy 2009. május 21-én repülőre majd vonatra szállok, május 23-án elindulok az El Caminon a Szent Jakab úton, a Tejútrendszer alatt. Ezt a blogot azért hoztam létre, hogy szeretteimmel, barátaimmal, ismerőseimmel tudjam tartani a kapcsolatot.

16 megjegyzés:

  1. Hola!

    Itt eddig az otthoni viszonyokat tekintve meleg, illetve helyenkent nagyon meleg van. Most este egy ora alatt atsepert felettunk egy felhoszakadas, imadkoztam az uton levokert.

    Hittel, okos eroforras beosztassal szepen lehet haladni. A taj, a helyszinek felelmetes toltest adnak.

    Legyen benn reszed!

    Buen Camino!

    VálaszTörlés
  2. Buen Camino!

    Legyen konnyu a zsakod, egy kis baranyfelho adjon arnyekot, az erot csak a hited taplalhatja.

    Majd irj, merre jarsz

    VálaszTörlés
  3. Oké a cím, megpróbáljuk az utadat nyomon követni.

    VálaszTörlés
  4. Ok! Így már nyomon tudjuk követni, hogy merre jársz.Jó utat.

    VálaszTörlés
  5. Lassan mar jelentkezned kellett volna SJPdP-bol, a zarandok hivatalban az internet free,

    Holnap Roncasvellesben, a szallas alatti etteremben talalsz internete.

    VálaszTörlés
  6. Vajon miert nem irsz, en beertem Los Arcasba.

    VálaszTörlés
  7. Hola!
    Nagyon sikeres utam volt idaig. Ezt meg tetozte megerkeztem SJPDP-e es az egzik zarandok kiado munka tars magyar.
    Szallasom rendbe. Reggel 7 elott adnak reggelit is es azt indulok.
    Puszi mindenkinek! Ui. Csak megjegzzest tudok irni, bert a blog kinai betukkel van tele a betuk pedig nem a helyukon.

    VálaszTörlés
  8. Szija. Jó utat kívánok. Vigyázz magadra. Sok puszi. Ica :)

    VálaszTörlés
  9. Ha atersz spanyolorszagba, a billentyuzet egy fokkal jobb lesz.
    Bizom benne, hogy az elso napot kifogod, csereld ket orankent a zoknidat!!!!!!
    Nekem mai napig sincs vizholyagom.

    Buen Camino!

    VálaszTörlés
  10. Plamplonaban vagyok!
    Mire beirogattam letelt a fizetett idom
    Sok csoda ert at uton valahogy mindig kapok segitseget mikor kell. Puszilok mindenkit.

    VálaszTörlés
  11. ¡Hola!

    Jol jossz! A blogodra ugy tudsz bejegyzest irni, ha a belepes utan, jobb felso sarokban feljon egy "accer", az leokezod, majd a baloldali ablakba megadod az email cimedet, a jobb oldaliba pedig a jelszavadat. Ezutan mar zome atmegy magyarba

    Buen Camino
    En most Cirueñaban vagyok, Santo Domingo de Calzada elott

    VálaszTörlés
  12. Szia ERzsike!

    Folyamatosan olvasom feljegyzéseidet!Birod még a kiképzést,megpróbáltató?Hol JÁrsz? CSő! K. EDit

    VálaszTörlés
  13. ¡Hola!
    Elertem Beloradot, ma kb 31 km-t haladtam, merre jarsz. Ne ijedj meg ha kicsit faradtabbnak erzed magad, csak a labadra vigyazz. Zokni csere, maszirozas, szaritas. Talan egy idore vege az esonek

    Buen CAmino

    VálaszTörlés
  14. Évával beszéltünk, ne hívd.Mindenki jó utat kiván.Várjuk a további jelentkezésedet.Misi-Koy.

    VálaszTörlés
  15. Mi van Veled?

    Osszd be az erodet, ilyenkor mar pihenned kellene. En ma elertem Agest, ami San Juan de Ortega utan van, holnap beerek Burgosba.
    Utana jon a Meseta.
    Irj, probald meg az uj bejegyzes kuldeset.

    Buen CAmino!

    VálaszTörlés
  16. Szia. Mi van veled? Írj. Tegnap volt Szilvi ballagása. Jól sikerült. Jól vagyunk. Puszi. Ica.

    VálaszTörlés